close

這首歌吸引人的地方在於MV全都是倒退,嘴巴卻是正常的唱的

 

Come up to meet you, tell you I'm sorry

我來了只為告訴妳 我很抱歉

You don't know how lovely you are

妳不明白自己有多可愛

I had t find you, tell you I need you

我必須找到妳,告訴妳我需要妳

Tell you I set you apart

告訴妳我要分解妳

Tell me your secrets and ask me your questions

告訴我妳的秘密 訴說妳的問題

Oh let's go back to the start

來回到最初吧

Running in circles, coming up tails

在圈子裡打轉 追著尾端跑

Heads on a silence apart

朝向一個寂靜的隔閡

Nobody said it was easy

沒人說那很容易

Oh it's such a shame for us to part

我們分開這件事真是糗斃了

Nobody said it was easy

沒人說這很容易

No one ever said that it would be this hard

沒人說過這居然會這麼難

Oh take me back to the start

帶我回到最初吧

I was just guessing at numbers and figures

我不過是猜想及計算數字

Pulling your puzzles apart

解開妳的謎題

Questions of science, science and progress

科學問題、科學和過程

Do not speak as loud as my heart

他們並不像我的心一樣容易瞭解

Tell me you love me, come back and haunt me

告訴我妳愛我,回來魅惑我

Oh and I rush to the start

我急忙回到最初

Running in circles, coming up tails

在圈子裡打轉 追著尾端跑

Coming back as we are

回到最初我們的樣子

Nobody said it was easy

沒人說這很容易

Oh it's such a shame for us to part

我們分開這件事真是糗斃了

Nobody said it was easy

沒人說這很容易

No one ever said that it would be this hard

沒人說過這居然會這麼難

I'm going back to the start

我即將回到最初開始的時候

Oh ooh ooh ooh ooh.......

arrow
arrow
    全站熱搜

    etcvs 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()